Sjokado mandag!

Idag er eg heime frå skulen. Heldigvis ikkje fordi eg er sjuk, men rett og slett forslått! Igår var vi nemlig på Aquarama og hadde leigd ei surfebølge. Og fy søren for nåken knall og fall det blei.. Ein time med surfebølge resulterte då i at eg ikkje hadde sjangs å lette hovudet i frå puto idag.. Så for å trøsta meg litt så laga eg havregrynspannekaker med sjokado på! Sjokado må ver heilt genialt, avokado med kakao i. 

Du treng: 1 avokado  4 ts kakao ♥  3- 4 ts sukrin  ei klype salt   4 dråpar søtning  1 spskj kesam

Bruk ein stavmikser og bland alt godt sammen 🙂


Oppskrift hos Linda

3 kommentarer
    1. Linda Marie Stuhaug: Den var heilt genial! Til og med Vegard syns den var god, så då må den vere godkjent 😉 eller kanskje som topping på kaker og muffins og, mulighetane er mange 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg