Nye øyenbryn

Wow, i går tok eg endelig mot til meg å gå å fikse øyenbryna mine. Har “spart” i nåken veker no, slik at det skulle bli lettare for klinikken å gjere det. Eg grua meg sånn passelig, med tanke på at det var voks! *auu* Eg blei veldig positivt overraska, det var jo ikkje vondt i det heile. Eller, ok, litt vondt var det, men ikkje *stå å nappe kvar hår * vondt. Og det var over på ca 5 min! Dette skal eg gjere fleire ganger, billig var det og 🙂 Tommel opp for gjevnare øyenbryn!


#makeup #øyenbryn #voks #happy

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg