Konkurranse: Vinn klokke

Eg har tdligvis vært på vinnerbølgen i det siste. Var med i enda ein Instagramkonkurranse før påske, og jammen vant eg og. Eg satt å jobba med produktplanlegging-oppgåva mi, eit fag eg har på skulen, då eg kom over denne konkurransen. Vi skriv nemlig oppgave om dei nye produkta til TINE, TINE 14. Konkurransen gjekk ut på å legge ut eit bilde på kva du gjore på kl 14. Eg la ut bildet under: 

Dette syntes TINE heldigvis var kreativt nok til at eg fekk tilsent ei TRIWA klokke til verdi 2300 kr !! :O Var den ikkje kul? 🙂 Eg elske den allerede. Har gått med den kvar dag siden eg fekk den i posten ^^

#klokke #konkurranse #shopping #interior 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg