Dyreparken

Forrige veke var eg så heldig å hadde fire dagar besøk av verdens beste tanteungar, Malin og Vilde! Og om vi har kosa oss her i sommerbyen? 😀 Vilde snakka mykje om dyreparken og at ho skulle sjå sebra. Når ho kom der blei nok ho, og vi andre, mest fasinert øve løvematingo. Det var kult det! Det er lenge sidan eg har vore i parken og bare gått rundt slik. Eg pg Trine konkluderte med at det må ha vore når lillebror vår, Mats, var sånn 4 år. Med andre ord, alt for lenge sidan. Det er jo så koselig 🙂

Tog var stas! Me kjørte ikkje bare ein gang..

<3

Årets nye attraksjon; Gepard

Dette var kanskje noko av det morsomaste. Dei to som kjørte trikken levde seg så ekstremt inn i rollen, det var heilt fantastisk. På eit tidspunkt sto det ein bil på skinnene, då vart dei heilt forskrekka og begynna å diskutera med kvarandre, mens dei fortsatt spelte rollene som trikkefører. Dei løyste det heile med ein sang!

Gaupe

Her bar dei gjort om Skomakergata til ein liten afrikansk by.

Eg og Kjetil fekk ta tømmerrenna!! 😀 Obligatorisk. Neste gang skal eg ta den maaange ganger.  Eg kan forresten ikkje forstå at eg har turt å ta den før, for det var jo faktisk litt skummelt å stå på toppen av stupet. :p

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg