Tilbake til kvardagen

Endelig tilbake til Kristiansand og kvardagen. Leiligheten ser ut som om den har blitt bomba.. Denne veka har vi brukt på å komma i orden og pakka ut av mange av eskene, men eg føler ikkje vi blir ferdige før vi får sofaen om 2-3 veker. Tante, onkel og ungane har vore på besøk i to dagar no, så i natt fekk eg og tante endelig opp gardinene. 🙂  Eg har hatt handyman´s på besøk, og har fått oppvaksemaksin i hus. No more håndvask.. Vegard måtte bera den opp fra kjelleren sjølv, siden eg klarte å skjera meg kraftig på ei mandolin. Og foråseidasånn så er eg ikkje i full funksjon.:p No skal eg mala eit gammalt furuskap som eg har fått i frå pappa, det blir ein heisen jobb!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg