Nytt speil

Igår fekk eg med meg ei speilramme fra jobb. Det var ikkje lenger speil i den, så den skulle uansett kastast. Eg sa med eit nei, for det kunne jo ikkje koste så mykje å få nytt speil inni? Og idag rundt 12 tida satt eg og maila med Vågsbygd glasservice, og henta eit spesialskjært speil kl 15!! DET kan eg kalla service det. 🙂 Så idag har vi fått oss eit stort og flott speil i gangen. 😀 

Voilà!

 Speilet er rundt 2 m høgt og 80 cm breitt. Med andre ord, ein ganske stor møbel. Men det var slik eg ville ha det. Det måtte bli eit speil som sto på gulvet, med tanke på at veggen bak er av betong, og det å henge opp noko speil der ville vore uaktuelt. 🙂

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg