Ny sofakrok

Idag har vi vore på Sørlandssenteret på litt shopping. Vi kom heim med kvarsin pose med klær fra VIC og eit nytt bilde fra jobben min.  Synes dette bildet passa bedre inn over sofaen enn klovnebildene fra Marianne Aulie (vi har ikkje kasta dei, bare hengt dei ein annan plass ;).. ) I tilegg har eg jo mala veggen, fått opp ny hylle, nye bilder og ny lampe. Lampen skal eigentlig vere dimmar på, men dimmarledningen på chlas olson virka bare som av og på knapp…*på an igjen på mandag*.. No sitte Vegard å spele playstation og eg skal forvirra meg inn i internettverden. God kveld! 🙂

Nye bilder! Printa bare ut på A4 ark og tegna med tusj på toppen. Veldig enkelt og fint! 🙂 Hylleknekten som lampen heng i skal få seg eit strøk maling, men ikkje akuratt idag…


 

#interiør #hososs #hjemme #stue #hus #kosekrok #diy #kunst

6 kommentarer
    1. Hei! Har du lyst til å lage ett innlegg om studiene dine? Hvordan det er å studere på BI og hvordan markedsføring er? Jeg lurer litt på om jeg skal studere på BI, men er så usikker siden jeg ikkje vet så mye om det.. Hadde vært kjekt å lest hvordan du har det, om du trives og slikt😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg