1. adventsluke

Eg og Vegard har laga oss ein koselig tradisjon. I staden for å stresse med å kjøpe 24 småpakkar til kvarandre gjennom desember, har vi “bare” større pakkar på kvar søndag i advent! Dette synes vi egentlig er kjekkare begge to, fordi vi kan få nåke som er litt meir skikkelig enn mange småting liggandes rundt. I dag er jo første søndag i advent, og vi var begge spent! I går var vi på senteret og Vegard var på shopping aleine 😉 Han kjenner meg heldigvis godt, men alikevell blir eg alltid veldig overraska når søndagen kjem 🙂 Vi har og vore så heldige å få tilsendt adventskalender i frå mamma, pappa og Gunn, så vi skal ikkje akkuratt sei at vi har det vondt i førjulstida 🙂

Til meg fra Vegard:

Til Vegard fra meg:

#advent #kalender #adventkalender #pakker #førjul

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg