Strikkeprosjekt!

Oi oi, ka er det eg har begynna på…? Vart akkuratt ferdig med den 4 Skappelengenseren min og hadde tråd igjen. Så då blei den eine julegaven i år, boka “Selbuvotten”, tatt i bruk.

Det er første gang eg strikkar etter oppskrift i frå bok, så der kan jo bli spennande. Til no har alt går bra, sjølv om eg skulle ønska mamma var her og kunne henta opp igjen maskene som dette av pinnane…*oppgitt*.. Men, det er vel no eg begynne å bli voksen då 😉

 

Vel, får sjå kor mange telefonar eg må ta til mamma før eg er ferdig med tommelhullet..:-p

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg