Grønnkålchips

Dum som eg er så har eg inngått ein avtale, med Mats og pappa, om at me ikkje skal eta chips eller snop før vi reiser til Usa i slutten av februar… Så då må eg finne alternativ til helgekosen! Eg gar lenge tenkt på å steike grønkål i steikeovnen, men no kom eg meg altså til å gjennomføre det, og ja, det var godt!

Kutt eller riv grønkålblada i ønskelig størrelse. Ha dei i ein bolle og hell litt olje over. Strø over krydderet du vil ha på, ikkje ta for mykje salt! Eg brukte chili, paprika, og salt & parmesan krydder 🙂 Fordel blada på ei steikeplate og steik på 160-180 grader i ca 10-15 min. Følg med så blada ikkje blir svidd, men sprø. Oppbevar i romtemperatur!

3 kommentarer
    1. Silje Jensen: Smaker jo ikkje chips chips, men konsistensen var der 🙂 Var heilt greit, ikkje heilt fantastisk :p Du får prøve det ut!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg