Shopping!

Litt shopping etter Finanseksamen må nå vera lov! Etter eksamen idag tok eg turen ned på Waynes coffee og hang der til stengetid. Hadde eg gått heim hadde eg nok sovna på flekken med tanke på dei tre små timane eg fekk på puta i natt.. Etter Waynes for eg på teppe og blomstershopping! Teppet har eg ikkje pakka opp endo, håper det er så grått som eg ønsker det skal være..

Kaktushimmelen på Plantasjen! Har beslutningsverging når det gjelder blomar.. Veit aldri kva eg vil ha. Trur eg sto å såg på kaktusane i 15 min før eg bestemte meg :-p

Ny vase og annanas fra Skeidar! Ja, det et slike ting eg ikkje trenge, men dei gjore meg gla! :p

Kjøpte og ein ny palme(?). Denne har Vegard ønska seg lenge, men har aldri kjøpt.. Så endelig! Kul eller?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg