Få tilbake penger når du shopper på nett!

Her kjeme eit supertips i fra meg! 😀

Når eg skal handle på nett brukar eg alltid å sjekke om butikken er registrert på Kickback.no. Registrerer du deg der så får du pengar tilbake når du handlar. Det kan vere alt i fra 7% av kjøpssummen, til faste summar. Skal du på reise kan du feks få tilbake ein heil del, sjølv fekk eg tilbake ca 300 kr for bookingen gjennom Expedia når vi reiste til London. Det er ikkje store pengar, men gjere du dette kvar gang du handlar på nett så blir det ein del til slutt. No ser eg at eg har 1250 kr registrert på ein konto, og om eg vil kan eg enten overføre dei til bankkortet mitt, kjøpe gavekort eller gi pengane til gode formål. Det er sjølvsagt gratis å registrere seg.

Bare klikk på eit av bildene under for å komme til registrering 🙂



#kickback #pengerspart #nettbutikk #shopping 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg