DIY: Kay Bojesen ape

 

Eg har lenge sett på Kay Bojesen apekatt i teak, men har egentlig ikkje hatt lyst å bruke så mykje pengar på ein liten ting. Så for ei stund tilbake kom eg på at eg kunne jo prøve å lage meg ein sjølv, og slik blei den hekla apen under til. Eg googla meg fram til ei veldig god oppskrift på nett, og sjølv om den er på dansk så var det egentlig ikkje store problem å forstå den. 🙂

Du treng: 

  • Bommulstrå
  • Heklenål nr 3
  • Vatt til fyll
  • Tjukk ståltråd
  • Knipetang

Eg fulgte oppskrifta som eg har lagt ut bilde av under 🙂

 

HER kan du finne PDF format på oppskrifta, slik at du kan kopiere den ut 🙂


#diy #hekle #hjemmelaga #interior #bamse #gjørdetselv #hobby #kreativt #design #interiør #bolig #hjem #redesign #gjenbruk #prosjekt #reise #penger #tips#hverdagstips #hverdag #blogg #side2 #aftenposten #kaybojesen 

 

 

7 kommentarer
    1. Åh, så søt 😀 Jeg tenkte faktisk på det senest igår å ta frem strikkepinnene! Det er jo så morsomt når man får til noe fint 🙂

    2. Jeg så innlegget ditt om dagen og for å være ærlig hadde jeg aldri hørt om apen før. Det henger gjerne sammen med at jeg ikke er riktig så opptatt av trender, som jeg er av fornyelse og egen kreativitet.
      Men så i går så gjenkjente jeg den fra et bilde. -jovisst var den kul i teak, men jeg synes din var like kul!
      Følg gjerne en ikke så oppdatert og kul blogger tilbake! ;o)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg