Oppskrift: Sukkerfri gele

På mandag har eg vært godterifri i to veker! Det er klart suget etter nåke snop er der, men ikkje på samme måte som før. Så forrige helg fant eg ut at eg skulle lage noko godt, men sukkerfritt! Og det er faktisk nydelig godt, i alle fall for meg som elskar gele..Eg anbefaler å lage geleen ein dag før du skal ete den, så du er sikker på at den blir stiv 🙂 

Du treng:

  • 3 dl Funsaft (eller anna sukkerfri saft)
  • 7 dl kaldt vatn
  • 10 plater gelantin (1 pk)

 

Slik gjer du:

  • Legg platene med gelantin i kaldt vatn i ca 5  min, til dei blir mjuke. 
  • Varm opp 7 dl kaldt vatn og saft i ei panne. 
  • Når gelantinplatene er mjuke, press vatnet utav dei og rør dei inn i saftblandinga.
  • Hell geleen i skåler og la den avkjøle til den er stiv. 

Vil du ha den litt sterkare tar du bare meir saft og mindre vatn i 🙂

Enjoy!

 

#gele #oppskrift #sunnhet #matprat #godtno 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg