Bergen øl og matfestival

For ein nydelig dag! Bergen viste seg virkelig frå si beste sida, vel utenom nordsvinden då… Eg møtte Simen, søskenbarnet mitt, i byn rundt lønchtider og vi tok turen på Øl og Matfestivalen som var på Koengen. Det var ein real stor folkefest, og veldig kjekt å oppleva. Eg sette så pris på at SMB (små mellomstore bedrifter) blir fremma opp og fram!

Eg fekk og bytta veska eg fekk til bursdagen av pappa. Eg fekk den Malene Birger veska som alle har, så eg valgte å bytte den til ei meir nøytral Michael Kors veske eg har sett på ei stund. Eg synes den egentlig har ein super farge, og når ei tilfeldig dama kom bort til meg og sa at veska passa meg heilt ekstremt. Eg var solgt! 😉

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg