DIY: Papirbilde

Eg er litt usikker på ka eg skal kalle dette, men det er vel eit heimelaga “skjær-ut-bilde”. Eg såg denne ideen på pinterest, og mulighetane er så store! Eg såg jo for meg at eg skulle lage eit stort bilde som skulle henge over sofaen, men det blir nok ikkje med det første foråseidetsånn… Å lage desse bilda tar faktisk overraskande lang tid, og er ein tolmodighetstest utan like. Ein må passe på så mykje, også skal det jo bli fint til slutt og! Vel, eg har ikkje heve meg på nåken større prosjekt enn bokstavbilde, enda.  Desse er jo ypperlige til barnerom, og då som dåpspresang. 

Du treng: 

  • Kniv (kjøpte min på Clas Ohlson. Dei har på Panduro og )
  • Ramme (Clas Ohlson)
  • To forskjellige farga papir (kjøpt kvadratiske på Panduro)
  • Underlag til å skjære på
  • Gråblyant
  • Viskelær
  • Linjal

Slik gjer du:

  • Skiss opp vinklar i hjørnene ca 2 cm fra passepartouret. Slik får du bildet sentrert i ramma og passepartouret.
  • Skiss opp figuren/ bokstaven
  • Så er det bare å begynne å skjære ut trekantar! Pass på at det skal være litt mellomrom mellom alle trekantane. 
  • Vær forsiktig, ikkje kutt gjennom mellomromma..
  • Visk vekk blyanten og tape arka til passepartouren. 
  • Ferdig!

Under er det nåken bilder til forklaringen:

#diy #hjemmelaga #papercut #papirkutting #personlig #dåpsgave #morogbarn #rom123 #interior #bilde #design #gjørdetselv

4 kommentarer

Siste innlegg