Små gleder

Endelig kan eg ta meg tid til å kna meg oppi sofaen med et deilig interiørblad! Det er slike små ting som eg ikkje har hatt samvittighet til å gjere når eg har vært student. Ikkje det at eg ikkje har hatt tid, men skyldfølelsen av et eg heller burde lest pensum har alltid hengt over meg.. Så no folkens, no er den min tur til å stupe inn i bladverden!

Interiørblad er nok den største favoritten. Bare det å kunne drømme seg vekk, finne idear og lese om andres oppussing inspirerer i alle fall meg. Derfor har eg bestemt meg for at Bonytt skulle få komme heim til meg ein gang i mnd. Dessuten så ventar eg på fire fine eggeglass fra Wik og Walsoe som velkomstgave! GLEDE! Eg vurderer å bestille rom123 og, men får kanskje vente litt så eg ikkje bare blir sittande i sofaen og fylle opp hovudet med alle slags idear som må settjast ut i livet. 

Det som også var smart var at eg kjøpte abonnementet gjennom Kickback, og på den måten fikk eg 6% av kjøpssummen tilbake fra dei! Penger spart er penger tjent!

Kickback kan du reistrere deg gratis på her: KICKBACK

 

#bonytt #interior #interiør #bladkongen #kickback #hverdagsgleder #smågleder #høstkos #wikogwalsoe #wikwalsoe

10 kommentarer

Siste innlegg