Uken som gikk – 44

Ukens høgdepunkt:  Eg og Vegard reiste på surprisetur til hytta på fredag! Både pappa og Mats ble superoverraska og glade, vi har jo ikke sett hverandre siden august! Det er alltid så koselig å komme opp på hytta. Nå er den pusset så fint opp også, det blir en glede å være der framover! 

Ukens kjiping: Oslo Wood lampen min tok kvelden og eg må nok levere den inn til uka.. Ellers har høstmørket begynt å innta stua mi før eg får kommet meg hjem fra jobb, så eg kjenner det snart er tid for noen gode høstkvelder med kakao og krem! 

Ukens craving: Pepsi Max og Olden Eple! Heldigvis fikk eg dekka begge behova i helga som var!

Ukens middag: Middagen pappa stellte i stand på lørdag. Ikke bare var det en helt fantastisk hjortekjøtt i fra Kvinnherad, men maten smaker alltid bedre når den er laga med kjærlighet av pappa 🙂 

Ukens innkjøp: Den beige ullkåpa som eg kjøpte på HM. Den er nok årets kleskjøp altså. Eg har nesten bodd i den siden eg kjøpte den 🙂

Ukens gullkorn:  

Igjen er det Vegard og hans store dyrekunnskap som slår til igjen…At han er oppvokst i blandt bønder er veldig vanskelig for meg å forstå..

På hytta har vi fått nåken nye bilder av dyr, og han skal forklare ka dei forskjellige er..

 

Vegard: Da der er jo ein liten hjort.

Ida: Det er eit rådyr.

Vegard: Ja, altså ett rådyr. Ett rådyr er jo ein babyhjort! 

 

Love you!

13 kommentarer

Siste innlegg