This week – 45

Vekas høgdepunkt:  Eg scora mål på håndballkampen på mandag! Det blir mitt aller første håndballmål i serien, ever. Eg er jo ikkje heilt stø på reglane enda, så når dommeren blåste så var eg ikkje sikker på om det var tramp, stuss eller mål, så eg spurte like greit dommeren før eg jubla :p   Linn, Anette, Mona og eg var og på Start- Molde på søndag. Kampen i seg sjølv var ikkje nåke høgdepunkt, men når Viking slo til med 3 mål så betydde det at Start er klar for kvallikkamp, og kan då behalde plassen i Tippeligaen. Stemning på stadion idag. Kvelden avslutta vi på Amigos, der vi trykte i oss Fajitas.

Vekas kjiping: Når eg fekk melding av Vegard at han måtte reise på jobb i helga.. Vi hadde begge to gleda oss til å endelig ha ei rolig og fin helg, der vi ikkje skulle gjere nåke. Men slik blei det då ikkje. Neste helg kanskje!

Vekas craving: Pinnekjøtt! Kan nåken lage pinnekjøttmiddag til meg snart? Vegard??

Vekas middag: Jyttebær og brun saus… Altså, ka då spesielt…? Så på tirsdag var det ingen utvei  og eg måtte innom butikken på vei heim og handla inn til Jegergryte. Brukte Reinskav, nåke som var overraskande dyrt, men til gjengjeld er det jo reint kjøtt! 

Vekas innkjøp: På lørdag tråla eg Sørlandssenteret for ting til prosjekt eg skal i gang med. Eg trur eg fekk tak i alt, så no gjelder det bare å ha tid til det :p


 

Vekas gullkorn: Vekas gullkorn har komt som perler på ei snor i lunchen på jobb. Mesteparten av dei egner seg nok dessverre ikkje på trykk, så dei skal eg spare dåke for.

 

Nåken er meir gira på å trene enn andre:

O: Æ skal innføre onsdagsmila nå! Springe hver onsdag!

T: Ska du SPRINGE ei mil?! Æ blir jo sliten av å kjøre ei mil…

 

Vi snakka om uplanlagte barn:

S: Han ble jo velskapt da.

A:  Ja, det var jo ikke sånn at han hadde 10 tær eller noe.  Eller? 11 tær? 10 er jo vanlig da…

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg