GANT luxury

I samarbeid med iseng.no

Eg skal ærlig innrømme at eg sett kvalitet framfor kvantitet, når det gjeld interiøret eg har i hus. Det er godt mulig eg brukar det som ein unnskyldning til å handle litt dyrare ting, og ikkje få så dårlig samvittighet etterpå, men det virkar. Eg handle så og sei ingenting interiør som er av “dårlig” kvalitet lenger, og på den måten blir eg nok meir glad i tinga eg har rundt meg og sett pris på dei kvar gang eg bruker dei.

 

No har eg vært så heldig å få tilsendt nåken nydelige og mjuke frottè-håndklær i frå nettbutikken ISeng.no ! GANT sine håndklær er laga av 100% tjukk bomull og er svært mjuke og behagelige. Håndklene blir faktisk bare bedre og bedre for kvar gang du vaskar dei, nåke som selvfølgelig er positivt (då desse garantert kjem til å bli mykje brukt her i hus).

Håndklene skal vaskast på 60 grader, men i første vask er det anbefalt at ein vasker håndklene i kaldt vatn i maskinen. På den måten binder teksitl-fibrane seg, og håndklet vil halde seg fint enda lenger!

Visste du at ein faktisk kan vurdere eit håndkles kvalitet ved å sjå på vektverdien? Det vil sei at tjukke og mjuke kvalitetshåndklær er tyngre enn tynne og billige variantar. GANT sine hådklær har faktisk ein vektverdi på heile 600 gram pr m2, og det er av høg kvalitet. Dei har og ein fantastisk absorberingsevne. 

Håndklene er laga av 100% bomull, utan innvevd nylon. Du får håndklene i tre forskjellige størrelser:  Gjestehåndkle 30×50 cm, håndhåndkle 50×70 cm og dusjhåndkle 70×140 cm.

Håndklene finn du her: Gant Home 

ISeng.no fører fleire luksuriøse kvalitetsmerker som; Georg Jensen, Canada Goose Home, Arne Jacobsen og Designer guild. Det er fleire positive årsaker til å legge julehandelen til Iseng. Ein av dei viktigaste årsakene må nok være at dei har gratis frakt og rask levering. Eg fekk pakken på to dagar og dei garanterer levering innen fire dagar 🙂 Ta julehandelen her

 

 

#håndklær #gant #interiør #interior #rom123 #design #ganthome #spons #konkurranse #sponsor #nettbutikk

9 kommentarer

Siste innlegg