DIY: Juletre i fjær

Eg har fått ein del tilbakemelding på desse fjærtrea som eg delte bilde av forrige veke, så då er det bare å dele fremgangsmåte. Den er egentlig ganske fort gjort, ein må bare ha utstyret for hand. 🙂

Du treng:

  • Isoporkjegler (Panduro) Du kan og lage ei kjegle av papp.
  • Fjær
  • Lim
  • Maling og pensel

 

Start med å male kjeglene i samme farge som fjæra er. Dette er fordi den kvite isoporen ikkje skal vise gjennom når du har limt på fjær. Når dette er tørka er det bare å begynne å lime på fjær. Eg begynte ca 5 cm fra bunnen, og limte rundt kjegla. Deretter gjorde eg det samme i fra toppen. Det er bare til å lime litt her og der, så blir resultatet bra til slutt.

Enkelt og fint! Vegard lurte på om eg ikkje var riktig når eg sette den to “fuglane” på bordet…  Menn altså!

#diy #gjørdetselv #hjemmelaget #hjemmelaga #aftenposten #fjær #julepynt

#pandurohobby #bloggklubben #rom123 #design #redesign #kreativitet #kreativ #hobby #diy #gjørdetselv #hjemmelaget #hjemmelaga #aftenposten #fjær #julepynt 

22 kommentarer

Siste innlegg