Tips: Bokstavstempel

Eg har leita etter bokstavstempel til ein forsvarlig pris ei stund no. Og endelig kom eg øve desse her fra Clas Ohlson til 139 kr. Dei har både store og små bokstavar, og du får med fire små fargeputer på kjøpet. Veldig forsvarlig pris med tanke på kor lite dei sikkert kjem til å bli brukt.

SAMSUNG CSC 

Eg kjøpte og nåken andre stempelputer i sølv og gull hos TGR. Desse stråler det virkelig party rundt! Fine til julekort er dei og. Kvaliteten og kor lenge dei varer veit eg ikkje, men trur begge to kosta 50 kr til sammen. 

SAMSUNG CSC

Enda meir hobbyting i hus, godt Vegard ikkje veit kor mykje eg har. Gruer meg til den dagen vi skal flytte igjen…  

Kjekt å ha, det får jeg helt sikkert brukt for en vakker dag…

 

#tips #hobby#kreasiw #pandurohobby #diy #gjørdetselv #stempel #triks 

12 kommentarer

Siste innlegg