Oppsummering Januar!

Tenkte å komme med ein liten oppsummering på små høgdepunkt i januarmåned. Tenkte kanskje dette kunne være kjekt å sjå tilbake på, då eg ikkje deler alt i fra kvardagen min på bloggen. Det er mykje eg “glømmer” å legge ut om 🙂

Januar:

1.1: Nyttåret blei innvia på Vågslid med rakettar og bading i stamp. Første nyttårsdag var ein nydelig dag i skibakken på Vågslid, etterfulgt av litt afterski. 

2.1: Pappa og dei reiste heimøve, eg og Vegard bestemte oss for å være ein dag ekstra. Det var surt i bakken, men vi tok oss nåken turar uansett. Når vi var ferdige fikk eg ein tlf fra ei veninne av meg, Marte, som fortalte at dei hadde stått 2 timar i kolonne ved hovedveien. Vi inviterte dei då opp på hytta for å vente, då det var estimert ei ventetid på over 6 timar. Dei kom seg øve fjellet, 5-6 timar etter dei først stillte seg i kø.

3.1: Vi reiste heimøve til Sørlandet og var klare for kvardagen!

4.1: Årets første snø! Denne fortjener eit eige punkt..;)

9.1: Eg overraska Vegard med resturantbesøk og Matomabillettar på Kick! Vi hadde og vår første tur i skiløypa i Jegersberg. 

15.1: Nyttårsbord med jobben til Vegard. Nydelig tapas fra messa og kjempestemning. 

16.1: Vi reiste på spontantur til Danmark ilag med Mona, Harry, Eva, Mathias og Zelia. Tur/retur samme dagen på ein liten harryhandel. Vi var innom Aalborg for å sjå, før vi kjørte til det store senteret “Bilka” litt utfor Aalborg. Det var så masse folk og ting at ein kunne bli sprø av mindre. Vi kom oss heilskinna heim igjen, og ikkje alt for fattige..

19.1: Etter fire dagar blei eg ferdig med min første Mariusgenser! Ein stor mestringsfølelse, då eg tydligvis klare å lese oppskrift i bok.. No er det bare å hoppe i alle mulige oppskrifter som finnes der ute!

21.1: Middagsbesøk hos Linn og Anette! Ein liten koselig tradisjon vi prøver å ha ein gang i veka.

SAMSUNG CSC

22.1: Eg reiste på julebord til Stavanger med jobben. Vi tok toget kl 09:00 på morgonen. 

23.1: Retur fra Stavanger, og var i Kristiansand kl 13:00. Det var rett på Westernparty på Kjevik med Vegard sine kolleger. Utkledning og alt! 

28.-30.1: Eg og Kristin hadde ein jentetur til Oslo der vi var på vare og interiørmessa i Lillestrøm, shopping og nydelig mat og drikke. Vi åt nydelig tapas på Delikatessen på Aker brygge, nåke som virkelig er å anbefale. Lørdagen etter at Kristin var reist heim møtte eg bror min, Truls, for lunching og kvalitetstid. Sjekk innlegget HER

30.1: Eg landa i Kristiansand 20:05 og 20:55 var eg og Vegard på plass hos Mona og Harry for utgang med gode venner. 

#oppsummering #januar #january #thismonth #tb #throwback

2 kommentarer
    1. Henriette Celin: ja, veldig gøy og innholdsrik måned 🙂 rekner med februar blir litt roligare 😉 Tusen takk for det du!<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg