A bowl of fruit

Idag har eg spelt håndballkamp med jobben. Kampen gikk som alle andre kampar, vi vinn på godt humør og god stemning. 😉  Eg scora faktisk eit veldig fint mål idag, på tidenes kontring. Fekk ein lang pasning (kalles det pasning i håndball?), var heilt aleine med keeper og scora heldigvis. *klapp på skuldera*. Eg klarte og å få eit gult kort då, men siden eg ikkje heilt har forstått alle håndballreglane så forsto eg i alle fall ikkje kor det kortet kom i fra.. jaja 🙂

SAMSUNG CSC

No har eg hatt meg eit langt bad, med ei stor skål med frukt og litt kesam. Eg kjenner beina er slitne og gler meg stort til å legge meg ned i senga, om ikkje så alt for lenge. I måro skal Linn, Anette, Vegard og eg ut å ete. Det er “Spis for 100” i byen, nåke som vil sei at mange resturantar selger ein til to rettar for kun 100 kr! Då gjeld det å slå til og utnytte tilbudet 🙂

SAMSUNG CSC

Såg ikkje dette nydelig ut? <3

#kvelds #snacks #frukt #kamp #studentmat #bama #fruktno

10 kommentarer

Siste innlegg