Oppskrift: Grove rundstykker med speltmjøl

Eg har prøvd meg litt fram og bakt rundstykker uten reint fint kveitemjøl. Kveitemjølet er erstatta med rugmjøl og speltmjøl, i håp om at magen jobbar med meg og ikkje mot meg. Dei ser og smakar i alle fall veldig godt! Akkurat som mamma sine rundtstykker, om eg skal få skryta litt 😉 Dei er kjappe og lage, men krever litt heving for best resultat. 

SAMSUNG CSC 

Du treng:

  • 50 gram fersk gjær
  • 5 dl lunka vatn
  • 1 ss olje
  • 1 ts salt
  • 2 dl femkornsblanding (evt bland sammen korntypar som linfrø osv)
  • 3,5 dl rugmjøl (fint)
  • 9 dl speltmjøl

Slik gjer du:

  • Rør ut gjæren i kroppstemperert vatn.
  • Tilsett salt, olje og femkornsblanding
  • Tilsett sikta speltmjøl, litt etter litt.
  • Elt deigen godt. Eg brukte henda, men er du heldig kan du bruke kjøkkenaskin.
  • Dekk til deigen og sett den på ein lun plass til heving. La den heve i ein time.
  • Når deigen er ferdig heva, ruller du den ut til ei pølse. Deretter deler du den i 16 emner, og rull til rundstykker.
  • Etterhev på ei bakeplate med eit tørkle over. La det stå på ein lun plass i ca 20 min.
  • Pensle med vatn eller egg, og strø på litt frø.
  • Steikast midt i ovnen på ca 200 grader, i 20-25 min. 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Det er ca 200-220 kcal i kvart rundstykke. 

#rundstykker #grovbakst #oppskrift #godtno #baking #brødmat #glutenfri #laktosefri #frifor

6 kommentarer

Siste innlegg