Nytt DIY- prosjekt på gang

Her sitte eg, glad og fornøyd med plankar og verktøy rundt meg. 🙂 Eg har eit lite/stort prosjekt på gang på badet. Så akkurat no er eg i gang med eit møbel som skal plasserast der, slik at eg kan få litt orden.. Når til og med Vegard synes det var litt for rotete, så tenkte eg at det kunne være greit å ta eit tak 😉

SAMSUNG CSC

Sjekk forresten denne Rolls Roysen eg fekk til jul av mamma og Harald då, altså for ein fryd det er å sage litt material no! Sjølv om pappa ikkje var heilt imponert øve at eg skulle styre med denne heilt aleine. Men ka var det Pippi sa: “Dette har eg ikkje gjort før, så det klarer eg heilt sikkert!” 😀 Den går som ei kula, og eg har enda ikkje fått nåken naboklager i boretslaget 😉 Ja, vi bur i leilighetskompleks. *ler*

SAMSUNG CSC

Her er ein liten sniktitt på prosjektet eg har på gang. Eg trur kanskje den skal beisast svart og, hmm blir spennande å sjå 😀

#diy #prosjekt #byggdetselv #hjemmelaga #hjemmelaget #gjørdetselv

#rom123 #aftenposten #kk_living #kkliving #møbel #hobby #snekkre #monter #maxbo #diy123

 

8 kommentarer
    1. Så kult! 😀 Utrolig moro å holde på med slike prosjekter. ^^ Så gøy altså. Ser ut som at du koser deg.
      Hahaha “Yep. Vi bor i leilighetskompleks.” Heldig med tålmodige naboer da. ^^
      Lykke til videre! Blir gøy å se det endelige resultatet. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg