DIY: Kommode til badet

Her kjem framgangsmåten på korleis eg har laga den nye kommoden vi har fått på badet vårt 🙂 Håper den kan være til inspirasjon for nåken!

Kommoden måler ca: Høgd: 81 cm Breidd: 44 cm Lengde: 75 cm

Du treng:

  • 4 stk lekter  på 80 cm
  • 6 stk lekter på 65 cm
  • 6 stk lekter på 35 cm
  • 9 stk plank på 75 cm. Dei er 14,8 cm breie, og det passar akuratt med tre stk i bredden på toppen.
  • Sag (Kapp og gjærsag + Stikksag gjer jobben enklare enn med håndsag)
  • Skruer
  • Måleband
  • Vater
  • Pussepapir/ pussemaskin
  • Borr og drill

 

Slik gjer du:

  1. Kapp opp materialet du treng.
  2. Legg materialet opp slik at du ser kor sto avstand du ønsker mellom hyllene. Her brukte eg lektene på 80 og 35 cm. 
  3. Eg har valgt å ha 25 cm mellom hyllene, slik som vist på bildet. Strek opp for at det skal bli beint.
  4. Borr hull i planken på 80 cm, der du ønsker at den skal festast med lektene på 35cm. Dette for at materialet ikkje skal sprikke. 
  5. Bygg to like “endar”. Borr deretter hull der du ønsker at lektene på 65 cm skal være, og skru heile møbelet sammen. Eit lite tips er å ikkje skru alle skruene heilt inn med det første, og la litt stå igjen til alle skruene er på plasse. Deretter kan du skru skruene godt fast.
  6. SMIL til kamera og tenk på kor deilig det er å kunne bygge akuratt det ein sjølv vil ha 😀
  7. Skru deretter plankane på toppen. Her borra eg ikkje først, men har brukt kortare skruer enn i lektene.
  8. For å få tilpasse plankane som skal være i hyllene må du sage vekk hjørnene. Her brukte eg ein rest av ei lekt som mål, og sagde ut med stikksaga. 
  9. Skru fast plankane
  10. Sparkle over skruehulla og la det tørke.
  11. Så er det på tide å pusse. Eg brukte tre forskjellige pussepapir, fra 60 til 180. Det går fortare om du bruker pussemaskin, så eg er glad eg har fått meg det .
  12. No er den klar til å beisast. Eg har valgt å bruke Lady Interiørbeis i fargen “Kullsort”. Eg pensla på litt og litt, før eg deretter tørka av igjen med ein lofri klut. 

 

SAMSUNG CSC

Kapp opp materialet du treng.

SAMSUNG CSC

Legg materialet opp slik at du ser kor sto avstand du ønsker mellom hyllene. Her brukte eg lektene på 80 og 35 cm. 

Eg har valgt å ha 25 cm mellom hyllene, slik som vist på bildet. Strek opp for at det skal bli beint.

Borr hull i planken på 80 cm, der du ønsker at den skal festast med lektene på 35cm. Dette for at materialet ikkje skal sprikke. 

SAMSUNG CSC

Bygg to like “endar”. Borr deretter hull der du ønsker at lektene på 65 cm skal være, og skru heile møbelet sammen. Eit lite tips er å ikkje skru alle skruene heilt inn med det første, og la litt stå igjen til alle skruene er på plasse. Deretter kan du skru skruene godt fast.

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SMIL til kamera og tenk på kor deilig det er å kunne bygge akuratt det ein sjølv vil ha 😀

Skru deretter plankane på toppen. Her borra eg ikkje først, men har brukt kortare skruer enn i lektene.

For å få tilpasse plankane som skal være i hyllene må du sage vekk hjørnene. Her brukte eg ein rest av ei lekt som mål, og sagde ut med stikksaga. 

Skru fast plankane

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Sparkle over skruehulla og la det tørke.

SAMSUNG CSC

Så er det på tide å pusse. Eg brukte tre forskjellige pussepapir, fra 60 til 180. Det går fortare om du bruker pussemaskin, så eg er glad eg har fått meg det .

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

No er den klar til å beisast. Eg har valgt å bruke Lady Interiørbeis i fargen “Kullsort”. Eg pensla på litt og litt, før eg deretter tørka av igjen med ein lofri klut. 

SAMSUNG CSC

Voila! 🙂 HER kan du sjå korleis det såg ut på badet før denne kom inn! Litt av ein forskjell eller ? 🙂

SAMSUNG CSC

 

#diy #gjerdetsjølv #gjørdetselv #hjemmelaget #heimelaga #aftenposten

#rom123 #hobby #møbel #jotun #interiør #interior #interiør123 #KK_living #byidarossland
 

20 kommentarer

Siste innlegg