Kanelbollar, med ein ny vri!

SAMSUNG CSC

Eg har endelig lært meg ein ny måte å “snurre” kanelbollar på. Før har eg alltid gjort det på den tradisjonelle måten, men om eg gjer det slik som dette ser bollane med eit mykje meir eksklusive ut! Eg synes egentlig dei blir saftigare og. 🙂

  1. Kjevle deigen ut og smør på smør, sukker og kanel. Del deigen i emner på ca 2-3 cm bredde.
  2. Brett delane på midten.
  3. Tvinn delen nåken ganger rundt.
  4. Legg eine delen over den andre, klar til å knyte.
  5. Knyt den sammen.
  6. Dander knuten slik at det ikkje er hull i bollen. 

Resultatet: Store flotte kanelbollar som ein like gjerne kunne fått kjøpt på bakeriet 🙂

SAMSUNG CSCKanskje dette er nåke å teste neste gang du skal baka? 🙂

#bollar #tips #baking #gjærbakst #diy #heimelaga #hjemmelaget #oppskrift #godtno

 

12 kommentarer

Siste innlegg