Endelig ein sommerdag!

For ein nydelig dag det har vært her på sørlandet idag. Eg satt ute på terrassen i 3 timar og leste, og jaggu blei eg ikkje litt solbrent og. Deilig!  Etter litt tanning kjørte eg meg ein tur opp på Sørlandssenteret for storhandel. Kjøleskapet og frysen vår har vel aldri vært så tom før, så idag klarte eg å svi av 4000kr på mat. Altså er det mulig? Vegard var relativt oppgitt når eg kom heim :p No har vi uansett nok mat til resten av måneden, håper eg 🙂

SAMSUNG CSC

Når eg kom heim heiv vi nåken pølser på grillen og hadde ein veldig enkel lørdagsmiddag. Plutselig sto Martin og Helge på døra og ville ha oss med på is. Dei sprang på butikken og kjøpte som vi fekk til dessert. No har dei akkurat gått heim etter nåken koselige timar med sosialisering.  Slike gode naboar altså, gull verdt!
SAMSUNG CSC

Her er sittegruppa vår ute. Den såg veldig kjedelig ut no.. Huff… Ser at det må syast nåken freshe putetrekk ja! Det får bli eit prosjekt til etter eksamen 🙂

SAMSUNG CSC

Fine utsikten vår øve Varoddbruo! Kjeme til på savne denne utsikten når vi flytter..

SAMSUNG CSC

#kristiansand Grilling #sommer #matprat #godmat #studentmat

8 kommentarer
    1. Henriette Celin: Veldig deilig dag ja 🙂 Blir nok akkurat det samme idag, men idag har eg laga isen sjølv! 😀 Gleder meg til å smake på den når den er fryst!

    2. Haha, 4000 kr på mat?! Var du sulten mens du var på butikken eller?
      Tips til å spare penger når man handler:
      – Aldri gå sulten på butikken, da handler du mer med øynene enn fornuften
      – Planlegg uka
      – Handle en gang i uken
      – Sjekk hva du har i fryseren.

    3. Henniie: haha, ja.. Men var veldig tomt i skap, kjøleskap og frys.. No er det fylt opp for ei god stund framøve 🙂 Vi er to stk da, så 4000kr på 3-4 veker er ikkje så galt 🙂 Takk for tips!

    4. Bare hyggelig!
      Jeg planlegger <- legg merke til at det er under planlegging! å begynne med et mer amerikansk fenomen: lage middag, og fryse ned - for å så ha ferdigretter i fyrseren sånn til dager da man har mindre tid til å lage middag. Gud det er mye som kan fryses!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg