Nysteikt brød

Er det ikkje nydelig? Sola steiker og terrassen vår er som ein varmeovn. Det blir faktisk til tider litt for varmt å sitte ute, så eg må ta noken pausar inn i stova. Det er absolutt ikkje lov å klage, så eg nyt det til det fulle! 🙂 Eg har hatt ein deilig frokost med ferskt heimelaga brød, ser det ikkje fristnde ut? 🙂

SAMSUNG CSC

På søndag sto Vegard opp til lukta av nysteikt brød! Han kunne ikkje heilt forstå kvifor eg hadde funne ut at eg skulle bake brød, men det blei nå ein gang slik 🙂 Eg hadde jo fått meg ny brødform eg måtte teste, dessuten har eg jo ikkje bakt det heilt sjølv då….

SAMSUNG CSC

Brødet var veldig saftig og mettande, men likevel ikkje for grovt. Som sagt har eg ikkje laga det heilt sjølv, eg har bare tilsatt litt olje, egg og vatn… 

SAMSUNG CSC

Hemmeligheten ligger nemlig i denne posen : 

SAMSUNG CSC

Men kva gjer vel det? Det blei like fult eit ferskt heimelaga brød til frokost! Og posen er absolutt å anbefale 🙂

SAMSUNG CSC

Ha ein fin mandag!

#oppskrift #bake #bakeglede #helg #matprat #godtno

15 kommentarer

Siste innlegg