Åpning av butikk!

Den siste veka har eg vært heime i Kvinnherad for å hjelpe Kristin, kjæresten til pappa, med åpning av ny klesbutikk i Rosendal. Den er blitt så fin, ei skattekiste for oss damer. På torsdag kom det overveldane mange kundar, og åpningsdagen, og helga, kunne ikkje gått bedre!  Gler meg allerede til neste gang eg skal heim for å jobbe i butikken 🙂 Følg gjerne butikken på Facebook og Instagram for å få med deg konkurransar som blir lagt ut 🙂 

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Lørdagen samla vi oss i bakgården for ein skikkelig koselig bakgårdsfest med tapas og vin. Etter det for vi ned på konsert på Turisthotellet.:) Eg hadde med meg fine Marte <3 Endelig litt kvalitetstid igjen! Det blir ikkje mykje av det når vi bur på kvar vår side av landet, og snart verden :p

I morgon er det tilbake til Kristiansand og Vegard. Etter ei veke vekke, så kjenner eg at det skal bli godt å komme ned til han igjen <3

#instinkt #instinktmote #skapdinegenlykke #rosendal #butikk #shopping #sommer

3 kommentarer
    1. Emilie Engan Bjørbu – emiliesbakeglede: Tusen takk for det 🙂 Ja, den er veldig fin! Og ikkje minst mange fine merker og kler 🙂
      Ha ein fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg