Sommer!

Igår skulle eg vær supersprek å jogga til Kjevik og vær der når Vegard skulle kjøra heim fra jobb. Etter eg hadde jogga i 10-15 min så finne eg ut at Vegard hadde glømt meg, og var kjørt heim. Baah.. Så då var eg ikkje lenger så supermotivert for å jogg heile veien til Kjevik, så eg jogga halvvegs, til Hamresanden! Så kom Vegard å henta meg og vi kjøpte is før det bar på grilling hos Helge 🙂

Grillings med Helge, Linda, Eirik, Linn, Anette, Vegard og meg 🙂 Sola steikte virkelig på terrassen, så vi rant vekk. Til slutt fant vi ut at vi skulle spele eit slag kubb! Vi jentene vant første spelet 😉

Ein nydelig sommardag med andre ord! No ligg eg ute å ventar på at Vegard skal komma heim på vi kan kjøra ned på Hamresanden for litt bading og soling med Linn og Anette 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg