Sydentendenser på Bystranda!

Åhh, for ein strålande dag! Eg hadde vekkerklokka på halv 9 idag og gjorde meg klar til ein deilig dag på stranda med Therese, ei eg studerte med. Vi var klare Bystranda med frokost og soling. Plutselig får eg ein melding fra Linn der det står : "E da du så ligga bak oss?". Og dermed blei to til fem, og vi kunne nyte sola til klokka blei 15 🙂

Når dei andre gjekk på jobb tok eg og Linn turen til byn. Eg har endelig fått bestilt nye kofferta til vi reiser, og gleder meg sånn til dei kjem! Er det mulig å glede seg over koffertkjøp? :-p *wii*

No er eg så solbrent og full av soleksem at eg ikkje trur eg skal bevege meg ut i sola dei neste dagane.. Huff, eg angre på at eg ikkje har fått bestilt med ein pakke med betakaroten. Det er no notert på "to do list" for denne veka!

Håpe dåke har hatt ein nydelig dag i sola 🙂

4 kommentarer
    1. Baatboerne: Åhh, godt å hørra at eg ikkje er aleine med soleksemet då! :p Men eg anbefaler deg å kjøpe betakaroten! Eg har ikkje hatt soleksem på mange år pga eg har gått på det 🙂 Virkelig gull!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg