Pakkeliste for eit år

Mitt store I-landsproblem om dagen er kva og korleis eg skal klare å pakke for eit heilt år. Eg vil jo helst ha tilgang på alt eg har her heime, men det vil jo ikkje være mulig. Det skal gjerne bli litt heimekoselig “over there”, så derfor har eg valgt å ta med litt interiør og diverse. Av hobbyting har eg ikkje pakka nåke endo.. Dette fordi det var så vanskelig å velge kva eg skulle ta med. Mulig eg tar med nåken tusjar, heklenåler og strikkepinnar, men dette har eg ikkje bestemt meg for enda.

Her er i alle fall ei foreløbig liste. Så får eg ta pappa sin metode når eg er ferdig, å ta vekk halvparten fra kofferten… Bah, skal jo ha plass til å ta med meg ein del heim og reknar eg med 😉

Eg har garantert skreve opp for masse på desse listene, så godt mulig eg kastar vekk nåke, og legg kanskje til nåke anna.. Heldigvis har vi god plass på vei bort. 2 store kofferta kvar, pluss to svære zarges kasser, så vi får med oss alt vi vil 🙂

Er det nåken som har pakka ned livet sitt for eit heilt år før? Som kanskje har nåken tips å komme med? 

 

#flytte #usa #moving #pakke #shopping #liste 

 

7 kommentarer
    1. Henriette Celin: Huff, ja da er veldig masse å pakka.. Føle eg aldri blir ferdig,. :p kom gjerne med tips om du ser det er nåke eg mangler! 😀

    2. Hvis du er glad i pynteputer i sofaen din, og har noen favoritter kan du ta med bare putetrekket. Så kjøper du selve puten når dere er på plass. Evt vakumpakke hele puta! Blir fort litt mere hjemmekoselig med lekre puter i sofaen 🙈👌🏻

    3. Helene: Takk for tips 🙂 Eg har faktisk pakka 4 putetrekk. 2 av favorittane og to heilt kvite som eg kan kaste om eg vil :p pluss to innerputer fra IKEA, som eg og kan reise i fra 😀 Vi skal jo flytte inn i ein møbelert leilighet, så ser for meg at den er mørk og kjip…:p Så kan eg heller bli positivt overraska! 😀

    4. Blir spennende å se på bloggen din fremover. Lykke til med flytting 👌🏻😀 ellers ville jeg pakket med meg personlige bilder og evt posters for å lage en hyggelig bildevegg 😊 Og kopp til tannbørste og sminke samt såpedispenser 😬 Bare for å få det litt ekstra hjemmekoselig 😍

    5. Helene: Så gøy! Håpe du vil følge meg vidare på reisen! Skal prøve å filme litt og legge ut fleire innlegg en ka eg gjer no 🙂
      Har ikkje pakka bilder endo, trur eg må kopiere ut nåken! Har heldigvis med meg ein del meir interiør enn det som står på den lista, haha. Panikkpakka rett før flyttebyrået kom å henta kassen 😉 Satse på det blir veldig heimekoselig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg