DIY: Fresh opp uteplassen for ein billig penge!

Endelig har eg fått gjort nåke med den kjedelige uteplassen vår. Pynteputene fra i fjor var så falma av sola at dei måtte eg bare kaste. Uteområdet mangla ein heilhet, og føltes egentlig veldig blass og kjedelig ut. Uten å legge for mykje pengar og energi i det, så fant eg ut at eg måtte prøve å freshe det litt opp der ute før det var brukandes for sommaren.

Bare sjå kor kjipt det var:

SAMSUNG CSC

Med eit strøk svart maling, og noken nye freshe putetrekk blei resultatet ein heil del bedre enn det var fra før:  

SAMSUNG CSC

Bordet er malt med interiørmaling som er belaga på utendørs bruk. Eg brukte ei rulle, og malte der eg kom til. Det var ikkje så lett å komme til i midten av pallen, så om ein ser godt etter så er det ein del “helligdager” der.

Putene er sydd i stoff frå Stoff og Stil. Eg har brukt DENNE oppskrifta på putetrekk.. På putetrekket til høgre så fekk eg brukt opp siste rest av palmestoffet, slik at det ikkje blei nåke til overs 🙂 

No elskar eg den nye uteplassen vår! Akkurat grei nok no før vi reiser av gårde. Vi får heller investere i litt nye møblar når vi kjem heim igjen frå USA. 🙂

SAMSUNG CSC

Alt er klappa og klart for Palmesus no til helga! 😀

SAMSUNG CSC

#møbel #diy #interiør #hage #sommer #møbler #sydet #putetrekk #pallebord #paller #palmesus

14 kommentarer

Siste innlegg