Søndag

Ein lang, sliten og sløv søndag med lite energi her i huset. Årets sommerferie starta med eit stort brak med Palmesus, før vi snart tar turen heim til Vestlandet. For ei helg det har vært! Skal sjå om eg får lagt ut nåken bilder i løpet av dei beste dagane.

Idag har vi kun gjort ein ting, og det var å kjøra på Egon i byn for å få i oss litt middag. No ligge vi på sofaen og ser på at Frankrike kjøre øve Island.

Kan virkelig anbefale Ultimate burger og nachos på Egon. Yum! Trur eg har hatt den burgeren dei 3 siste gangene vi har vært der.. #vanedyr..

I morgo slår kvardagen vår oss, og vi må fortsette å pakke ned leiligheten og kle..hmm, korleis pakkar ein egentlig til eit år. Eg trur eg bare må lukke kofferten og sei meg ferdig på eit tidspunkt, så slepp eg å tenke meir på det..:p

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg