Air Force Armament Museum

Når vi kjørte til leiligheten frå flyplassen på tirsdag, så kjørte vi forbi ein heil haug av militære fly. Vegard blei heilt i hundre og klarte så vidt å sitte stille i bilen. Så på Lørdag fant vi ut at vi skulle være litt kulturelle og ta turen for å sjå på desse flya! Museumet var ikkje kun desse flya som sto utstilt, men og eit stort bygg med mykje Amerikansk krigshistorie. 

Eg var veldig heldig med at eg hadde Vegard med meg, då han virkelig fungerer som ein guide som kunne ha jobba på museumet. Eller, eg er nesten sikker på at han kan meir om flya, våpena og missila enn ein guide hadde kunna. Mykje av det som var utstilt er jo det han jobbar med til vanlig 🙂 Mange av flya var heilt enormt store! Og eg som synst F-16 er stort når eg har stått ved siden av den, det er den jo egentlig ikkje om ein sammenligne den med dei andre 🙂

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Vegard under ein B-52. Sjekk det beistet av eit fly då!

SAMSUNG CSC

Forran ein AC-130. Herkules.

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Savne babyen sin som står heime i Norge.. F-16.

#florida #usa #iviusa #reise #forsvarsfrue #militærfrue

 

10 kommentarer

Siste innlegg