Neglefine fruer i Florida

Eg har lenge tenkt at eg har hatt lyst å fikse neglene mine når eg flytta bort her. Å fikse negler her kostar jo og ein brøkdel av prisen det gjer heime, så ingen grunn til å la være. På tirsdag så kjørte eg og Linda til nærmaste neglesalong og spørte om dei hadde tid. Veldig greit med drop-in! Dei hadde tid om litt, så vi fekk utdelt nåken fargekart for å kunne bestemme kva fargar vi ønska oss. Altså, det var jo ikkje så lett å velge når det var så mange fine fargar å velge mellom! Eg trur verken eg eller Linda hadde bestemt oss før vi absolutt måtte..:p Bare sjå litt av utvalget dei hadde då:

Linda tok pedikyr og ho! Eg angra litt når eg såg kor digg ho hadde da, så det får bli ein anna gang på meg 🙂 Vi har tross alt nok av tid 😉 

SAMSUNG CSC

Linda gjekk for glitter og rosa glitter på ringfinger og eg gjekk for rosa/fersken og glitter på ringfingeren. Eg la og på forlengelse av akryl. Han som la dei var så flink, det var tydelig at dette var nåke han kunne. Neste gang har vi bestemt oss for å gå for nåke litt meir vågalt. Kanskje…vi får sjå.. 😉 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Var dei ikkje fine? 🙂

#diy #negler #skjønnhet #usa #akryl #akrylnegler #dekor #makeup #sminke

12 kommentarer

Siste innlegg