Oppskrift: Chili Con Carne

Eg har egentlig aldri likt bønner nåke godt. Det er vel nåke med laken dei ligg i og hermetikkboksen som gjer meg frysningar nedøve ryggen.. Men tidligare i sommar var eg på besøk hos Mona, og det fekk eg servert chili con carne vegetar, altså kun med mange forskjellige typar bønner i. Og det var jo overraskande godt, så det fant eg ut at eg skulle prøve meg på ein gang i framtida. No var tida tydeligvis komme, og godt blei det! Vegard kunne ikkje heilt forstå at eg sto å lagde middag med bønner i, då eg for litt øve eit år siden nesten freaka heilt ut når han hadde ein boks med bønner på nachosen… Jaja, vi vokse vel alle sammen 😉

SAMSUNG CSC

Oppskrifta fant eg på Matprat.no, men eg har gjort nåken endringar slik at den ikkje blei for sterk. Den egnar seg fortsatt til seine haustkveldar, for eg kan virkelig skrive under på at den varma godt! 

Du treng:

  • 400 g kjøttdeig eller karbonadedeig
  • 2 ss margarin eller olje til steiking
  • 1 stk finhakka løk
  • 2 båt finhakka kvitløk
  • 1 stk finhakka grøn chili, eller raud chili
  • 1 boks hermetiske tomater
  • 1 boks raude bønner (eller chilibønner)
  • 1 stk raud paprika i betar
  • 1 båt grøn paprika i betar
  • 112 ts chilipulver
  • 12 ts malt spisskummen
  • 12 ts salt

 

SAMSUNG CSC

Slik gjer du:

  1. Ha margarin eller olje i en varm gryte. Vent til margarinen slutter å bruse, og brun kjøttdeig i to omganger sammen med løk, hvitløk og chili.
  2. Hell over hermetisk tomat og la det surre i 3-4 minutter.
  3. Bland inn bønner, paprika og krydder. La det koke et par minutter og smak til med salt.
  4. Server med kvitløksbrød og evt ris.

SAMSUNG CSC

Voila! Enkel, kjapp og billig middag på 1, 2, 3!

SAMSUNG CSC

Har du smakt Chili Con Carne før? 🙂
 

#middag #matprat #studentmat #oppskrift #enkelmat #godmat #billigmat #godtno

8 kommentarer

Siste innlegg