Bursdagsfeiring nr 2!

SAMSUNG CSC

For ei helg! På lørdag var det duka for bursdagsfeiring nr 2 for min del. Viktig å feire det som kan feirast 😉 Vi hadde invitert alle til feiring og god stemning. Det blei servert pølser i brød og lomper, som det seg hør og bør i ein vanlig barnebursdag. 🙂 Vi hadde og kjøpt inn ei skikkelig amerikansk bursdagskake som ein nesten får sukkersjokk av å bare sjå på, men den var faktisk veldig god og. Ikkje minst har eg fått så masse fint og, men det får eg ta i eit anna innlegg 🙂

SAMSUNG CSC

Ikkje heilt skikkelige wienerpølser eller sprøsteikt løk, men det nærmaste vi fant. Pølse i brød var virkelig ein hit, og eg trur faktisk alt var vekke før vi tok taxi på byen. Kan virkelig anbefalast til ein gjeng med sultne gutar, uansett alder!

SAMSUNG CSC

Sjekk all den frostingen! Og under den skjulte det seg ei nydelig mørk sjokoladekake som gjorde at heile kaka ikkje blei så søt 🙂

SAMSUNG CSC

“Whale, whale, whale, what do we hav here?”  Ååhh, så mykje gøy vi hadde det med desse skilta! 

SAMSUNG CSC

“Party 4 two”  

SAMSUNG CSC

Piñata måtte vi og ha! Etter å ha blitt snurra rundt nok ganger til at eg blei svimmel, så sku eg forsøka å fokusera på å ikkje treffa Daniel.. Enda godt eg ikkje traff han, for pinnen er hard!

Guttaboys i ein heftig omgang av eit spel. Ane ikkje kva det heiter, men gøy var det!

SAMSUNG CSC

Tusen takk for enda ein super feiring! For ein gjeng, dåke er alle gode <3 Neste år blir det vel feiring på Brekstad 😉

#bursdag #party #iviusa #florida #usa 

10 kommentarer

Siste innlegg