Vi er på vei til Atlanta på festival!

No er vi akkurat komt fram til Atlanta😊 Martin, ein kompis heime i frå, bur i Atlanta dette året, og han spurte om vi ville ta turen opp på Music Midtown festivalen som er i helga. Eg og Vegard er jo ikkje så vanskelige å be på tur dette året, så vi sa sjølvsagt ja og kjøpte billettar! Eg hadde ingen aning kven store deler av artistane er, men etter å ha hørt igjennom dei så kjenner eg til overraskande mange songar, så dette blir nok gøy. 💃🏼🎶 No trur eg nok at vi må legge oss, slik at eg/vi skal klare å komme oss gjennom dagen i måro! 😊

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg