Ein stor overraskelse! 💕

I går gjekk eg og Vegard ein liten tur bort i resepsjonen for å få litt frisk luft. Når vi først var der borte sjekka vi om vi hadde fått post. Vi ventar nemlig framleis på det spesiallaga bilskiltet vi har bestilt. Bilskiltet var endelig komt, og i tillegg fekk eg enda ein pakke i henda. Eg kunne ikkje heilt skjønne ka, eller kem, denne var frå då ingen har sagt nåke om nåken pakke. Gjett om eg hoppa i taket når eg såg ka så va oppi den då!! Mona kjenne meg alt for godt. Speltlomper OG HOLIDAY-DIP!!! Åhh, eg har savna Holidaydippen på tacoen såå.. Små gleder! 💕

SAMSUNG CSC

Nam nam!! Tacoen framøve kjeme til å bli løfta nåken hakk no 😀

SAMSUNG CSC

Tusen takks snille Mona mi <3 Du e så snill og go´!! 💕

No skal eg snart til legen ein tur. Etter øve 3 veker med kraftig forkjølelse, bihuller og øreverk, så har eg kanskje innsett at det ikkje forsvinne heilt av seg sjølv.. Og på toppen av det heile så har eg blitt oppspist i natt. Eg har sikkert 40 myggstikk på kroppen, og dei klør!! Ikkje ein gang eit kaldt bad kl 07 idag tidlig kunne roe det ned.. Eg får håpe eg får ein salve som kan lindre det i alle fall, for om det skal fortsette slik så får verken eg eller Vegard sove så mykje… 😎

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg