Alt står bra til!

Oi, det er faktisk gått 13 dagar siden eg har gitt lyd i frå meg her inne. Fant ut at det kanskje var på tide å betrygge både besto, farmor og mormor med at vi har det heilt bra! 😀 Florida er nydelig og vi kan faktisk kjenne at hausten er på vei her og. Eller, haust og haust, det er vel kanskje meir som ein normal sommar heime i Norge. Vi er tydeligvis avklimatiserte, og kjem nok til å slite litt når vi kjem heim til Norge neste sommar/haust.😅

Dei siste vekene har egentlig gått veldig rolig for seg. Eller rolig og rolig.. Vi har hatt sjukom OG bed bugs/veggedyr.. Bare å google, så finn ein fort ut at det ikkje er å anbefale. Det kjekke med dette var jo at det kun var eg som blei bitt/ete.🙄 Vegard fekk faktisk ikkje eit einaste bitt. Så vi har harr skadedyrkontrollen her for spraying, og vi har måtta hive alle klea våre i tørketrommelen for å drepe dyra.. Men no er dei vekke, så vi får dei ikkje med oss til Phoenix! Der er det kun skorpionar som overleve uansett…🦂  

Her er litt av bitta mine på armen. Ser ut som ein kornsirkel… Heile sida på ryggen var dekka og..😫

Så etter at eg hadde vært sjuk i 3 veker så tok eg, etter litt overbevisning frå “mamma Linda” (Ei av damene som er med), turen til legen. Der fekk eg påvist bihullbetennelse og øyrebetennelse i indre del av øyre(?). 😷 Uansett så fekk eg ikkje mindre enn 5 legemiddel, blandt anna ein antibiotikakur. Så detg er det eg har gjort på i det siste. Ete piller og fått kjenne på trøttheten som kom snikande som ein bivirkning. Etter at 10 dagars kuren var over, så var eg fin i øyrene i akkurat 2 dagar før det begynte å komme tilbake. Eg har derfor starta på enda ein antibiotikakur..😫  Så no har eg stått opp i fra ein 3 timars middagskvil, og lure litt på korleis dette skal gå i 10 dagar til 🙈 


Men, nok om sjukdom og elendighet! Dei siste vekene har vi jo opplevd ein del og. Vinsmaking, kamp, thanksgiving, bonfire, fisking og vi har hatt besøk av svigers! Eg skal sjå om eg får samla litt energi til å legge ut litt bilder i frå dette. 😊 Dessuten har eg nåken DIY-innlegg på lur og! Må bare få fiksa ferdig bilder og tekst, så kjem dei! 🛠 

2 kommentarer
    1. Så dumt du blei bitt av veggdyr 🙁 , høyres ikkje noke kjekt ut. Masse god bedring til deg, gler meg til å følga med på livet i USA her på bloggen din 🙂 , klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg