DIY: Piff opp eit slitt brett

Med meg i frå Norge hadde eg interiør som eg ikkje skulle være så redd for å miste/ødelegge. Så eg tok med meg dette fine brettet fra Palma. Brettet er egentlig fint, men eg har brukt det til kakefat.. Med andre ord er det fullt i skrapemerker og hakk, og egnar seg lite fint på eit bord.. Så, sidan eg virkelig har fått sansen for spraymaling, så fekk jo dette seg ein liten omgang og! 😊 

SAMSUNG CSC

Det var ikkje så veldig enkelt å få sprayen til å dekke og legge seg fint. Heldigvis har eg skjøna at tolmodighet er nøkkelen ved spraying, så eg spraya mange tynne lag og lot malinga tørke i mellomtida. Det går rimelig fort her borte, siden luftfuktigheten er så høg som den er 😊

Og voila! Eit superfint brett som no kan få lov å stå framme! Og ja, eg har visst begynna å få litt svart inn i interiøret mitt. Kven skulle trudd? Men det er jo ganske kult og stilreint? Spent på om svart er like velkommen når eg kjem heim til Norge og alle tinga våre 😉

 SAMSUNG CSC

Stilig? Og den fine vetle kryddermorteren i stein fekk eg kjøpt til rundt 5-6 dollar! Snakk om kupp! Har sett dei kostar sånn 400 kr heime 😀 

SAMSUNG CSC

#diy #heimelaga #hjemmelaget #spraymaling #sprayboks #hobby #interiør #studenttips #gjørdetselv #redesign #upsycle #recycle

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg