DIY: Lag ei hylle av ispinnar

Når vi kom til leiligheten her i Florida så var den veldig basic innreda.. Det var ikkje eit einaste bilde på veggen, og heller ikkje ei hylle. Så eg fant ut at her måtte nåke gjerast. Eg gjekk meg ein tur i hobbyavdelingen på Wallmart og der kom det! Eg hadde jo tidligare sett ei slik hexagon-hylle på Pinterest, så det måtte være tingen. Enkelt og billig for dette året her. 

SAMSUNG CSC

Du treng kun tre ting:

  • Ispinnar / trepinnar. Eg kjøpte to forskjellige str og laga to forskjellige hyller.
  • Limpistol
  • Maling

 

Slik gjer du:

1. Legg tre pinnar opp slik som på bildet og legg deretter tre til oppå dei. Det er her det er viktig å lime beint, slik at hylla blir bein. Du kan evt printe ut ein mal i frå google, og legge pinnane oppå den når du limer. 

2. Lim deretter annankvar tre og tre pinnar oppå kvarandre, som på runde ein og to. Du treng kun litt lim på kvar pinne. Fortsett slik til du får den dybden du ønsker på hylla. Du treng ein del pinnar for å få ein ok dybde på hylla, så kjøp nok pinnar!

3. Til slutt er hylle klar for å malast. Mal då i den fargen du måtte ønske. Eg malte mine i svart, og sku virkelig ønska eg hadde malt pinnane før eg limte dei sammen. Så om du skal male i ein mørk kontrastfarge, spray eller mal gjerne pinnane først 😊

SAMSUNG CSC

Og voila! To fiks ferdige og billige hyller klare til veggen. 🛠

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

#diy #homemade #hjemmelaget #heimelaga #hobby #kreativ #gds #byidarossland #hexagon #hylle #hexagonshelf #interiør

10 kommentarer

Siste innlegg