Hobbyklubben på basen!

Det er jo ein del aktivitetar og klubbar som er spesielt tiltenkt til damene som bur her borte. Eg er jo med på fjellturar med “hiking clubben”, og har no blitt med i “crafting club”, eller hobbyklubben. Ein gang i månaden møtes vi for å utfordre kreativiteten vår. I november var det maling på vinglass som var oppgava, og tema kunne ein bestemme heilt sjølv. 😄

Vi var vel rundt 20 damer som hadde møtt opp. Det var tydelig at konsentrasjonsnivået var høgt, for til tider var det nesten heilt stille rundt bordet (nåke som ikkje er vanlig i det heile tatt når så mange damer møsest) 😅  Og sjå bare på alle dei fine resultata! 

Her er mine 4 glas. Hadde litt julestemning kan ein sei 🙈  

Det var ikkje alle som hadde jul som tema på glasa sine. Nåke som egentlig var lurt, siden eg kun kan bruke mine når det er jul..🙈

Glasa er og herda i ovn, slik at dei kan vaskast i oppvaskemaskin. Meeen, det trur eg ikkje at eg vil 😅

Neste hobbykveld er om ei veke, og då er det valentine som er tema! Blir spennande ❤️️

#diy #glass #male #kreativitet #usa #hobby #hjemmelaget #gjørdetselv #heimelaga 

8 kommentarer

Siste innlegg