God Jul fra ørkenen!

Oi, no var det lenge siden eg har gitt lyd i frå meg her inne. Dei siste 2-3 vekene har egentlig bare flydd av gårde til forberedelser til jul, frivillighetsarbeid, familie og venner. Men gud så deilig det har vært og. 😊  Eg har tatt masse bilder, og gler meg til å dele med dåke! Vi har og vært så heldige å hatt besøk så og sei non stop siden 7 desember, av Jan, mamma og Harald, og har fremdeles besøk av Martin 😊  No ligg vi mest på sofaen, ser film og ladar batteria til vi skal til Las Vegas for å skåle inn det nye året! 

Vi var jo litt spente på korleis i alle dagar skulle vi klare å få julestemning i dette været her? Ingen problem! Værgudane må ha tenkt på oss, for på julafta var det faktisk regn og vind her i Phoenix. Skikkelig grått vestlandsvær, så det hjalp godt på heimlengsel og julestemning for oss 😅

Nam nam! Lokalt pinnekjøtt fra Lundal hadde vi fått tilsendt i posten og! Heilt perfekt! 😊

SAMSUNG CSC

Kokken i aksjon!

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Sjølv om det har vært ei litt annerledes julefeiring og julehelg enn vi er vane med, så kan eg absolutt ikkje sei at vi har lidd nåken nød! Vi har hatt nydelig julemat, godt selskap og fått alt for mange pakkar, igjen. Med andre ord, alt har faktisk vært som normalt 🙈  Einaste som ikkje har vært som tidligare er sjølvsagt at den eine julefeiringa med pappa og familien har mangla, men eg fekk være med på Facetime ei god stund så det hjalp litt på😊   Det er el bare å nyte at denne jula har vært så rolig som den har vært, for til neste år er det vel tilbake til det “vanlige” julestresset igjen😅

SAMSUNG CSC

#juliutlandet #christmas #jul #jul2016 #iviusa 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg