Ørkenen er i flammer

På mandag må det ha vært den finaste solnedgangen her i ørkenen på lenge. Det hadde vært litt øveskya heile dagen, men når eg og Linda kom heim i fra trening på kvelden så såg det rett og slett ut som om heile himmelen var i brann! Vi tenkte ikkje så mykje meir på det enn at vi var begge enige om at dette var heilt fantastisk, også gjekk vi heim kvar for oss. Men, når eg kom inn så kunne eg ikkje bare stå å sjå på det, eg måtte ha det på film. Og det samme hadde Linda altså tenkt, for ca samtidig som eg sto å tok bilder så tikka det inn ein snap i fra Linda med nesten identisk bilde som eg tok 🙈  Men altså, sjå på dette her då! 

SAMSUNG CSC

Desse to bilda er tatt med kort tid (maks 30 sek) mellomrom, og bare sjå kor fort himmelen har endra seg på den tida!😍  Dette er og utsikten i fra terrassen vår. Er vi ikkje heldige?

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Eg gjekk og ned på parkeringsplassen for å ta nåken bilder. Heldigvis var eg ikkje aleine der nede. Naboen var tydeligvis like fasinert som meg. Så der sto vi begge to og knipsa som nåken galninga 😅

SAMSUNG CSC

Igjen, palmer 🌴 😍

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

#solnedgang #sol #natur #travel #reise #usa #iviusa #phoenix #arizona #photo #foto

8 kommentarer

Siste innlegg