Utflukt i eigen by

Ah, endelig ei ny langhelg! Vegard og Eirik har tatt seg fri idag, så no er vi på vei sørøve mot Tuscon og Tombstone for helga. Tombstone er ein cowboyby der dei spelte inn westernfilmar før i tida, så det blir nok spennande! Eg og Linda var jo på shopping i går og fekk kjøpt oss cowboysko og gatt, så vi er i alle fall klare 😁

Men no vil eg egentlig vise nåken bilder i frå ka eg og Vegard fant på forrige helg! Det var og ei langhelg, men med all reisinga og besøk som hae vært den siste tida, så fant vi ut at vi ville holde oss heime.☺ Lørdagen blei uansett brukt til å feire ein 30åring vi har med oss i gruppa, ein superkoselig kveld! Vi er heldige som er ei så fin gruppe her borte ☺

Forrige mandag tok vi det rolig før vi fant ut at vi ville kjøre til “the hole in the rock”. Eit landemerke øst i Phoenix by. Tydligvis eit veldig populært eit og, med tanke på kor mange folk som hadde tatt turen. ☺

Her er vi forran hullet i fjellet. ☺

Vi gjekk sjølvsagt til toppen, så vi slapp alle folka som var nede. Det var fasinerande å sjå på dei amerikanske ungane som sku klatre opp og. Det var så tydelig at dei ikkje var vane med å klatre så mykje, dei klamra seg fast til fjellet og nærmast krøyp på alle fire opp. Og hey, det var virkelig ikkje så bratt. Både eg og Vegard gjekk opp uten å sette armane i bakken. 😅 #asfaltbarn

Panoramautsikt over Phoenix by. ☺

Etter turen kjørte vi vidare til ein gocart-bane. Det er ein evighet siden eg har kjørt gocart, så eg gleda meg som ein unge! Det var sjølvsagt kjempegøy, men vi var litt skuffa og. Gocartane gjekk ikkje på bensin, men på strøm.. så med ein gang nåken crasha eller hadde litt trøbbel så senka dei farten på alle bilane til 50%… 😐😣 Slik er det tydligvis i usa..bah..

Men, totalt sett var vi storfornøyd med dagen og helga. ☺ Deilig å ikkje stresse med nåke kvar helg, sjølv om tida her i Phoenix begynne å bli knapp. Vi har jo vært her halve perioden no, så det vi vil oppleve framøve må vi snart gjere 😅

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg