Can we go thrift shopping?

På fredag hadde eg egentlig planlagt å trena når Vegard for på jobb. Når eg venta på å gå, så satt eg å scrolla på facebook når eg kom øve eit arrangement eg va invitert til. 😊Nåken av jentene på basen skulle rundt på forskjellige ‘goodwill’ butikkar å handle. Goodwill-butikk er litt som Fretex heime. Eg fant ut at da egentlig hadde vært kjekt å bli med jentene på dette, så eg hoppa lett ut av treningsklea 🙈og gjore meg klar til å møte dei!

Siden eg kun har sett Fretex, så visste eg ikkje heilt ka eg skulle forvente. Men det var egentlig samme type butikk, bare i USA-skala 🙈 I tilegg så var det eit fargesystem, som gjore at ein kunne få 60-70-80 og 90% avslag på prisen! Så i tillegg til at det allerede var billlig så blei det jo nåken kupp!

Etter vi hadde vært innom to sjapper så var vi blitt så sultne at det var tid for ein matbit. Sjå på desse herlige damene då! 😍 Meir inkluderande vesen skal ein leite lenge etter!

Eg fekk og tak i det eg var på jakt etter. Ein heilt rund vase! Eg har ein plan med den, bare vent å sjå 😊

No skal eg gjere klart nåke mat til årets største happening her borte, nemøig Super Bowl!🏈

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg